+90 352 236 45 60

IP TELEFON SANTRAL SİSTEMİ

TELESİS İP HİBRİT TELEFON SANTRALLERİ

 

 

 

Küçük, orta ya da büyük ölçekli işletmenize fiyat/performans oranı yüksek iletişim çözümleri sunar.

TEK BİR SİSTEMDE ARADIĞINIZ HERŞEY

Tek bir sistemde;
• IP, ISDN, Sayısal, Analog uygulamalar,
• Pure IP uygulamalar (SIP / H.323 / XSIP),
• Profesyonel sesli yanıt sistemi,
• Ses kayıt özellikleri,
• SoftPhone uygulamaları,
• Çağrı Merkezi (Call Center) uygulamaları,
• Detaylı çağrı kayıt imkanı,
• Web sayfası üzerinden aranma (Webphone),
• AES256 ses şifreleme,
• vb. pek çok üstün özellik bir arada.

ENTEGRE SESLİ YANIT SİSTEMİ VE SES KAYDEDİCİ

6000 dakikadan başlayarak arttırılabilen Sayısal Sesli Yanıt ve Ses
Kayıt (DVR) Sistemi ile;
• Birden fazla firma/bölüm için farklı karşılama mesajları tanımlayabilir,
• Arayan numaraya göre farklı dillerde karşılama mesajları ve alt mesajlar dinletebilir,
• Arayan numaraya göre çağrı, istenilen kişilere ya da farklı noktalarda çalışan şubelerin santrallarına VoIP ile yönlendirebilir,
• Meşgul ya da cevap vermeyen kişilere mesaj bırakabilir,
• Mesaj kotalarını kişilere göre belirleyebilir,
• Görüşme esnasında konuşmayı kaydedebilir,
• Analog, Sayısal, ISDN, IP hatlardan yapılan görüşmeyi otomatik olarak kaydedebilir,
• Bırakılan sesli mesajları ve yaptığınız görüşmenin ses kaydını bilgisayarınıza indirebilir ya da kendi
tanımladığınız bir e.posta hesabına gönderebilirsiniz.

WEB ÜZERİNDEN SİSTEM YÖNETİMİ

Bilgisayarınıza hiçbir program yüklemeden dünyanın herhangi bir yerinden web tarayıcınızı (İnternet Explorer, Mozilla, Google Chrome vb.) kullanarak, santralınızın yazılımlarını ve parametrelerini değiştirebilir, sisteme bağlanmak için güvenli ve farklı yetki seviyelerinde şifreler tanımlayabilir, detaylı raporlar alabilirsiniz.

VOIP HABERLEŞME

Telesis PX24 ile;
• Farklı lokasyonlardaki diğer
birimlerinizi tek numara planı ile
internet üzerinden ücretsiz arayabilir,
• Alternatif operatörler üzerinden
ekonomik görüşmeler yapabilir,
• IP telefonlar, görüntülü IP telefonlar ve
softphoneları kullanabilir,
• Telesis santrallarının ses şifreleme özelliği
ile internet üzerinden güvenli görüşmeler yapabilir,
• İnternet üzerinden yapılan tüm görüşmelerin ses kaydını alabilir,
• Meşgul ve cevapsız gibi durumlarda size gelen çağrıları başka
şubelerinizdeki kişilere yönlendirebilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİ (CALL CENTER) UYGULAMALARI

Telesis PX24 ile;
• Gelen çağrıları konu ve öncelik sırasına göre uygun operatöre aktarılmasını sağlayabilir,
• Çağrının sisteme gelmesinden sonlanmasına kadar geçen süreçte, bütün aşamaları raporlandırabilir,
• Tüm hatlardan yapılan görüşmelerin çift taraflı olarak ses kayıtlarının alabilir,
• Sistem yöneticisi tarafından geriye dönük istenilen kriterlere göre arama yapılarak, alınan ses kayıtlarını dinleyebilir,
• Yetki seviyeleri tanımlanmış sistem yöneticileri, web browser üzerinden santral yönetimini kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

DÜNYANIN HER YERİNDEN SESLİ ve GÖRÜNTÜLÜ
ÜCRETSİZ HABERLEŞME İMKANI

PX24 ile;
• İnternet üzerinden evinizle, ofisinizle ve diğer uzak abonelerle ücretsiz görüşebilir,
• Telesis santralına kayıt olan IP telefon, SoftPhone, Wi-fi / 3G destekli cep telefonu kullanıcıları ve santral aboneleri birbirleri ile ücretsiz görüşebilirler.